Cancel·lació falles 2020 i comunicat de presidència

Comunicat oficial de Junta Local Fallera

Després del comunicat oficial per part de Junta Local Fallera sobre la suspensió de les falles 2020, la Falla Mercat de Silla, com ja es va anunciar fa unes setmanes, es ratifica en la decisió de que els nostres representants per al 2020 siguen també els de l’exercici 2021.

Fallera Major – Pilar Tormo i Martos
Fallera Major Infantil – Carla Gómez i Mompó
President Infantil – Nacho Mena i Peris

Entenem que els actes fallers, així com nostres reunions, sopars, dinars i festes, hem de fer-les en condicions normals sense restriccions d’aforament, distància de seguretat, etc.

Seguirem treballant en la mesura de lo possible per a que la nostra falla no pare en ningun dels sentits.

Ara que ja és oficial la suspensió de l’exercici 2020, podem començar a treballar al pressupost per l’exercici 2020-2021, açò comporta una falta d’ingressos important, al mateix temps que tindrem menys despeses degut als actes que no es van a celebrar, fent per tant una regularització de les quotes.

Encara hi ha qüestions a parlar i aprovar en reunió general, com el balanç de l’exercici 19-20, elecció de president i aprovació del pressupost 20-21.

Tant prompte com les autoritats sanitàries ens ho permeten, farem sense demora les pertinents reunions generals. Fins aquest moment, treballarem per a que tot quede llest quan aplegue el dia.


Después del comunicado oficial por parte de Junta Local Fallera sobre la suspensión de las Fallas 2020.
La Falla Mercat de Silla, como ya se anunció hace unas semanas, se ratifica en la decisión de que nuestros Representantes para 2020 sean también los del ejercicio 2021.

FM- PILAR TORMO MARTOS
FMI- CARLA GOMEZ MOMPO
PI- NACHO MENA PERIS

Entendemos que los actos falleros, así como nuestras reuniones, cenas, comidas y fiestas hemos de hacerlas en unas condiciones normales, y no con restricciones de aforo, con distancias de seguridad, etc.

Seguiremos trabajando en la medida de lo posible para que la falla no pare en ningún sentido.

Ahora que ya es oficial la suspensión del ejercicio 2020 ya podemos trabajar en firme en el presupuesto para el ejercicio 2020-2021. Esto conlleva una falta de ingresos importante, al igual que habrá menos gastos, por los actos que no se van a celebrar. Por tanto, se hará una regulación de las cuotas.

Es verdad que hay cuestiones que se han de hablar, y aprobar en Reunión General, como el Balance del ejercicio 19-20, la elección del Presidente y la aprobación del presupuesto 20-21.

En cuanto las autoridades sanitarias nos lo permitan, haremos sin demora estas reuniones generales. Mientras tanto, trabajaremos para que esté todo a punto llegado el día.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *